ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

لوح تقدیر پلکسیجنس این نوع از لوح‌ها از  پلکسی‌گلس می‌باشد. 

لوح تقدیر مولتی استایلجنس این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل (شبه فلز) می‌باشد. 

لوح تقدیر کاغذیجنس لوح‌های کاغذی(مقوایی) از کاغذ گلاسه می‌باشد.

لوح تقدیر چوبی: این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF تهیه شده‌است.

لوح تقدیر سنگی: این نوع از لوح‌های تقدیر از تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. ساخته شده‌اند.

ساخت

در این جا به اجمال به چگونگی ساخت انواع لوح‌های تقدیر می‌پردازیم:

لوح‌ تقدیر برنجی: برای تهیه این نوع از لوح‌های سپاس، مواد استفاده شده از  برنج می‌باشد که به دو روش ریخته گری و یا اسید کاری استفاده می‌شود، ودر صورت نیاز برای انجام آبکاری ارسال می‌گردد. 

لوح‌های تقدیر استیل: در این نوع از تقدیرنامه‌ها، از استیل استفاده می‌شود، که به روش اسید کاری متن وطرح مورد درخواست بر روی لوح حکاکی می‌شود و در صورت درخواست مشتری برای آبکاری ارسال می‌گردد.

لوح‌های‌تقدیر آلومینیومی:در این نوع از لوح‌های تقدیر از ورقهای آلومینیوم خاص و چاپ حرارتی تهیه می شود . چاپ روی آن بسیار بادوام می‌باشد و به راحتی ازبین نمی‌رود . 

لوح‌ تقدیر پلکسی:در این نوع از لوح‌ها از ورقهای پلکسی گلس استفاده شده که قابلیت حکاکی لیزری داشته و زمان تولید را به حداقل ممکن می‌رساند. قیمت مناسب این محصول از ویژگی های دیگر این نوع لوحهای تقدیر است .

لوح‌های تقدیر مولتی استایل: این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل تهیه می‌شود که مانند لوح‌های پلکسی گلس قابلیت حکاکی لیزری رادارامی‌باشد. قیمت پایین این لوح نیز از ویژگی های این محصول است.

لوح‌های تقدیر کاغذی:در این نوع از لوح‌های تقدیر، کاغذ گلاسه مورداستفاده قرار می‌گیرد، این نوع لوح های تقدیر دارای قیمت پایین  و سرعت تولید بالا می‌باشند. 

لوح تقدیر چوبی: برای ساخت  این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF به کار برده می‌شود، بدین ترتیب که ابتدا نوشته مورد نظر مشتری و لوگو شرکت و امضاء به همراه حاشیه بر روی چوب MDF حکاکی می‌گردد و در نهایت پس از قاب شدن تحویل مشتری می‌گردد. 

لوح تقدیر سنگی: برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود، لوگو و نوشته مورد نظر به شکل برجسته بر روی سنگ طبیعی حکاکی می‌گردد.

 

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • iman akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی