ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

بروشور

هر بنگاه اقتصادی و شرکت و سازمان کوچک و بزرگ برای رونق کسب و کار راهی جز این ندارد که مشتریان و مردم اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات آنها داشته باشند. یکی از بهترین این راهکارهای تبلیغاتی استفاده از برو شور می باشد. بروشور یک روش ساده تبلیغی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در خصوص کالا و خدمات به مردم  و تشویق آنها برای خرید می باشد. بروشور به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش قابل لمس و با اعتبار است. در طراحی و چاپ یک بروشور کامل و مناسب به دنبال محقق کردن همه اهداف زیر است: 

اطلاعات: یک مجموعه تولیدی و خدماتی غالبا” از بروشور برای ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در مورد فعالیت خود استفاده می نماید. 

آموزشی: بروشور، روش صحیح استفاده، بهره برداری و کاربرد یک محصول و یا خدمات خاصی را به مشتریان آموزش می دهد.

شناسایی: بروشور باعث می شود که مجموعه کسب و کار اشخاص و اعتبار آنها به طور خودکار شناخته شوند.

تبلیغات: از طریق یک بروشور امکان تبلیغ یک یا چند کالا و خدمات مهیا می‌باشد.

 

فرآیند تهیه

به طور کلی فرآیند تهیه یک بروشور معتبر و با کیفیت شامل پنج مرحله اصلی شامل اطلاعات مورد نیاز، نحوه چیدمان اطلاعات، تعیین اندازه بروشور، طراحی شکل ظاهری و چاپ بروشور می باشد:

1- اطلاعات مورد نیاز: 

در این مرحله بررسی ، جمع آوری و تعیین کلیه اطلاعات مورد نیاز برای کالا و خدماتی که توسط شرکت و سازمان به منظور آگاهی مشتری باید انجام شود.

2- نحوه طبقه بندی اطلاعات:

در این قسمت مطالب بایددقیقا” فصل بندی شده و هرمطلب با توجه به اهمیت در جای خود قرار گیرد.

3- تعیین اندازه بروشور:

با توجه به حجم مطالب و تصاویر جمع آوری شده ابعاد و اندازه بروشور تعیین می گردد.

4- طراحی شکل ظاهری بروشور:

یکی از مهمترین مراحل طراحی شکل برو شور بوده و باید مدل بروشور، نحوه رنگ بندی، چگونگی قرار دادن مطالب و عکس های منتخب مشخص گردد.

5- چاپ بروشور: 

مرحله پایانی تهیه برو شور چاپ آن می باشد که باتوجه به درخواست مشتری و طراحی صورت گرفته در انواع مختلف و با استفاده از چاپگرهای تمام رنگی قابل انجام می باشد، نظیر: چاپ افست ، چاپ دیجیتال و …    

 

انواع

بروشور دارای انواع متفاوتی می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

1- برو شورهای آکاردئونی یا تا شونده:

 از پرکاربردترین بروشورها، بروشورهای تا شونده می باشد، که به صورت صفحاتی(A4وA5) هستند که در هر دو طرف هر صفحه مطالبی چاپ شده و از وسط تا می شوند، که به هرقسمت لت یا بخش یا تکه می گویند( کمترین بروشور از دو لت تشکیل شده است) و اگر هر صفحه به بیش از دولت تا شود به آن آکاردئونی گفته می شود.  

2- برو شورهای الکترونیکی:

با توجه به رونق کسب و کار الکترونیکی و اینترنتی، نوع دیگری از بروشور پا به عرصه گذاشته است که دارای ماهیت فیزیکی نبوده و نیاز به چاپ هم ندارد. درحال حاضر این نوع بروشور نسبت به بروشورهای کاغذی از قبال عمومی کمی برخوردار است.

3- برو شورهای منگنه‌ای و سیمی:

این نوع بروشورها به صورت دفترچه‌ای و دارای اوراق کاغذی زوج و جلد مقوایی بوده و پس از تا شدن از وسط منگنه یا سیمی می شوند. از این نوع بروشورها صرفا” در موارد خاص و جلسات رسمی استفاده می گردد.

بروشور

کاربرد

 بروشورها دارای کاربردها و استفاده فراوانی می باشند، که عمده این موارد شامل :

1-  معرف شرکت یا سازمان:

این نوع بروشورها فقط جنبه تبلیغاتی دارند و در آن مطالب و تصاویر هدفمند و زیبایی در مورد سوابق تجربی شرکت و نوع کسب و کارمربوطه درج شده است. از این نوع بروشورها بیشتر در حواشی سمینارها، همایش ها و نمایشگاههای داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

2- معرف کسب و کار:

در این نوع بروشور اطلاعات دقیق، ریز و مبسوطی از نوع فعالیت و کسب و کار شرکت یا سازمان ارائه می گردد.

3- معرف محصول یا خدمات:

فلسفه وجودی تهیه بروشور از ابتدا برای معرفی کالا و خدمات شرکت یا موسسه بوده است و مشتمل بر اطلاعات و مطالب جزیی و کامل در مورد نوع خدمات و نحوه نصب، استفاده و مزایای محصول خریداری شده می باشد، به طوریکه مصرف کننده با مطالعه آن اطلاعات دقیقی در مورد کالا و خدمات به دست آورده و دیگر نیازی به راهنمایی و سوال از کسی ندارد.

4- راهنمای محتوای آموزشی:

این بروشورها حاوی مطالب آموزشی در مورد موضوعات و محصولات خاصی نظیر: لوازم آرایشی، بهداشتی، شناخت بیماری ها، مسائل حقوقی، موضوعات مالیاتی، آموزش ساخت و ساز و … می باشد. مدیران شرکت ها و موسسات با تهیه این گونه بروشورها از مقبولیت زیادی در بین مراجعین خود برخوردار می شوند.

5- راهنمای تورهای گردشگری:

این نوع بروشورها در اماکن تاریخی، تفریحی، شهرهای توریستی و… مورد استفاده قرار می گیرند و حاوی اطلاعات دقیق و کاملی (متنی و تصویری) از محل مورد نظر می باشند. گردشگران در بدو ورود به این محل ها در اولین حرکت نسبت به تهیه بروشور گردشگری اقدام می نمایند. 

6- منو رستوران و فست فود:

از کاربردهای دیگر بروشور، استفاده به عنوان منو رستورانها،غذاخوریها، کافی شاپ ها ، فست فودها و… می باشد.

7- کارت دعوت:

در اغلب شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی از بروشور برای دعوت اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور شرکت در همایش، سمینار، نمایشگاه، جشنواره و… استفاده می کنند که مشتمل بر اطلاعات جامعه‌ای از جلسه یا مراسم مورد نظر می باشد.

برای سفارش طراحی و چاپ انواع بروشورهای تبلیغاتی با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200 و 09122488874

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی