ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

 

خدمات طراحی و چاپ

کاتالوگ همانند بروشور یکی از بااهمیت ترین ابزارهای تبلیغاتی است که در ارتباط با کالا و خدمات یک سازمان و شرکت اطلاعاتی نظیر عنوان محصول و خدمات، عکس های مرتبط، شماره تماس ، سایر توضیحات و … را برای رویت و استفاده مشتریان دراختیار آنها قرار می دهد و مسئولان و مدیران مشاغل و  کسب وکارها  برای معرفی محصول و برند خود ناگزیر به استفاده از کاتالوگ درکنار سایر ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند. لازم به ذکر است که کاتالوگ ها در مقایسه با بروشورها از نظر ظاهری و کاربردی تقریبا”یکسان هستند و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها تفاوتی برای آنها قائل نیستند در صورتیکه در حقیقت اینطور نیست. کاتالوگ و بروشور دارای اهداف و استراتژی مجزا از یکدیگر می باشند.

اولا” کاتالوگ حاوی اطلاعات کلی از شرکت یا سازمان و کالا و خدمات ارائه دهنده توسط آنها می باشد در حالی که بروشور شامل اطلاعات ریزتری از شرکت یا سازمان و نیز محصولات و خدمات آنها است. 

ثانیا”کاتالوگ ها صرفا” جنبه تبلیغاتی دارند لکن بروشورها حاوی اطلاعات کاملی از روش به کارگیری و استفاده از کالا و خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

انواع

کاتالوگ‌ها به صورت عمودی و یا افقی طراحی و چاپ شده و دارای انواع مختلفی است، نظیر:

1- دیجیتالی:

 کسب و کارهای الکترونیکی و اینترنتی امروزه رو به رشد و گسترش است، لذا متناسب با این مشاغل از کاتالوگ های الکترونیکی  استفاده می شوند. نکته قابل توجه این است که کاتالوگ‌های دیجیتالی صرفا” از طریق رایانه و با استفاده از اینترنت قابل استفاده می باشند. 

1-  تاشو:

 این نوع کاتالوگ‌ها معمولا” در اندازه های A4 و A5 تهیه می شوند، به این صورت که با توجه به حجم اطلاعاتی می خواهند در آن قرار گیرد در هر دو طرف صفحه چاپ شده و تا زده می شود. هر قسمت کاتالوگ‌های تا شو را لت می نامند و بر اساس تعداد تاهایی که زده می شوند به دولت، چهارلت و … تقسیم می شوند. کاربرد و استفاده نوع تا شونده نسبت به سایر کاتالوگها از جامعیت بیشتری برخوردار است. 

3- منگنه‌ای :

کاتالوگ‌های منگنه‌ای  به صورت دفترچه‌ای تهیه می شوند و دارای ورق های گلاسه کاغذی زوج و جلد مقوایی می باشند. در این نوع کاتالوگ‌ها معمولا” هر صفحه به دو لت تقسیم شده و پس از قرار گرفتن بر روی هم از قسمت وسط منگنه می شوند.  

 

کاربرد

2- معرفی نوع و زمینه کسب و کار:

 این کاتالوگ‌ها شامل اطلاعات کلی و کاملی از نوع فعالیت ، کسب و کار ، نوع محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه توسط شرکت یا سازمان می باشد.

اهم موارد استفاده و کاربردهای کاتالوگ ها عبارتند از:

1-  معرفی شرکت یا سازمان: این نوع کاتالوگ‌ها صرفا” برای بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، و حاوی  مطالب و تصاویر زیبایی در زمینه سوابق کاری گذشته و  برنامه های آینده شرکت یا سازمان می باشد. غالبا” از آنها  در حاشیه نمایشگاههای داخلی و بین المللی، همایش ها، جشنواره های اقتصادی، سمینارها، مراسم رسمی و غیر رسمی و… استفاده می گردد.

نظرات (۱)

درود روزتون بخیر
مطالب آموزنده و خیلی خوبی دارین
خوشحال میشم سری هم به سایت ما بزنید
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی