ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

کاتالوگ

فرآیندتولید

به طور کلی مراحل تهیه یک کاتالوگ خوب و با کیفیت مطلوب شباهت زیادی به بروشور دارد و همانند آن است، و مشتمل بر پنج مرحله است.

1- تهیه اطلاعات کلی از محصول: 

در این مرحله نیاز است که اطلاعات کلی از محصول و خدماتی که توسط شرکت یا سازمان ارائه می شود، تهیه شود. 

2- نحوه جایگزینی اطلاعات:

 مطالب جمع آوری شده باید قسمت بندی شوند و هر مطلب با توجه به درجه رتبه در جای مناسب خود قرار گیرد.

3-  ابعاد :

با توجه به حجم مطالب کلی و تصاویر انتخاب شده سایز کاتالوگ مشخص می شود.

4- طراحی ظاهری:

در اینجا نوبت به  طراحی شکل ظاهری کاتالوگ می رسد، که باید علاوه بر تعیین نوع رنگ، مدل و جنس آن نحوه قرار گرفتن مطالب و عکس ها پیش بینی گردند. 

5- نوع چاپ : 

چاپ کاتالوگ آخرین مرحله در خصوص تهیه  و ساخت کاتالوگ می باشد، که با استفاده از پرینترهای رنگی و دیجیتال انجام می شود.

قیمت

همشه برای انتخاب و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، برآورد و تعیین قیمت آن از نکات اساسی و ضروری می باشد. کاتالوگ نیز از این امر مستثنی نیست، اما قیمت طراحی و چاپ آن وابسته به عوامل و معیارهای متعددی است. اهم این عوامل شامل:

نوع و مدل  طراحی: امروزه طراحی کاتالوگ با استفاده از رایانه و برنامه های مربوطه و به صورت الکترونیکی انجام شده و هرکدام دارای قیمت خاص خود می باشد که در هنگام سفارش مشخص می گردد. 

تیراژ کاتالوگ مورد درخواست: تعداد سفارش کاتالوگ نیز از عواملی است که در قیمت موثر می باشد و هرچقدر تیراژ آن زیاد باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود.

نوع کاغذ: با توجه به اینکه کاغذ دارای انواع و قیمت مختلفی می باشد لذا انتخاب نوع کاغذ در قیمت کاتالوگ اثر بسزایی دارد.

  اندازه کاتالوگ: ابعاد کاتالوگ از استاندارد خاصی برخوردار نمی باشد و اندازه آن بر اساس درخواست مشتری قابل انجام است. طبیعی می باشد که اندازه آن هرچقدر بزرگتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وزن کاغذ:  هرچه مقدار وزن(گرماژ) کاغذ بیشتر باشد، کیفیت، استحکام آن بالاتر است و به طبع آن کاتالوگ از قیمت بالاتری برخوردار می شود. 

پوشش: کاتالوگ دارای پوشش حفاظتی از طرفی قیمت بیشتری نسبت به کاتالوگ بدون پوشش دارد و از طرف دیگر نوع روکش نیز در قیمت آن اثر گذار می باشد. معمولا” برای پوشش حفاظتی از یو وی، لمینت و… استفاده می شود.

نوع چاپ: از عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت کاتالوگ نوع چاپ می باشد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی