ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

تابلو تبلیغاتی

بیلبورد(آگهی نما) و تابلو تبلیغاتی  به تابلوی بزرگی گفته می شوند که فضای بزرگ و مناسبی را در اختیار صنوف مختلف قرار می‌دهد امروزه در دنیای تبلیغات آگهی نماها یکی از مهم ترین و رایج ترین ابزار های تبلیغاتی به حساب می آیند. پیام و متن مندرج بر روی تابلوهای تبلیغاتی  به سرعت خوانده می شوند و باعث تحریک مشتریان شما خواهد شد.

ما تابلو های تبلیغاتی (billboard )را به دو گروه تابلو محیط داخلی و تابلو محیط خارجی تقسیم بندی می کنیم.

اکثر کسب و کار ها در مکان های شلوغ و یا روبروی محل خود تابلو تبلیغاتی نصب می کنند. این ابزار مطرح تبلیغاتی در دنیا به نام billboard شناخته می شود. البته تابلو های تبلیغاتی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند که با توجه به محل نصب دسته بندی می شوند.

تابلو های داخلی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و بر روی پایه ویا دیوار و…قرار می گیرند. بر خلاف آن تابلو های خارجی معمولا در ارتفاع نصب می شوند و ابعاد بزرگی دارند. ابعاد بزرگ این ابزار تبلیغاتی باعث تاثیر گزاری بصری برای بینندگان می شود و می تواند تاثیر به سزایی در برندینگ کسب و کار شما داشته باشد.

تابلو های تبلیغاتی انواع مختلقی دارند از مطرح ترین آن ها : تابلو حروف برجسته و چلنیوم، تابلو LED و تابلو نئون پلاستیکی و فلکسی هستند. کیفیت و زیبایی تابلو تبلیغاتی ذهنیت اولیه در مخاطب ایجاد می کند و باعث ایجاد تصویری زیبا از کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد.

تابلو محیط داخلی

تابلو های تبلیغاتی محیط‌های داخلی همان نماد‌ها و تابلوهایی هستند که در مکان های عمومی در قسمت داخلی ساختمان‌های خصوصی و دولتی یا واحد‌های داخلی آن‌ها نصب می شوند. از انواع این تابلوهای تبلیغاتی می توان به تابلو های راهنمای طبقات، راهنمای واحدها و دفاتر سازمان‌ها و موسسات ، سردرب مطب‌ها، سردرب دفاتر وکالت و موسسات حقوقی و امثالهم اشاره کرد.

تابلو محیط خارجی

یکی دیگر از ابزار های تاثیر گزار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های تبلیغاتی برای محیط خارجی هستند. این تابلو ها در محوطه باز و در معرض دید عموم مردم قرار داده می شوند و به علت ابعاد و اندازه بزرگ و نیز محل نصب و قرارگیری خود غالبا" همیشه مورد توجه و مشاهده مخاطبین و متقاضیان ذیربط قرار می گیرند.

برای ساخت تابلو تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب با گروه نشانه ساز به صورت حضوری و غیرحضوری تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی