ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

 بج سینه رز گلاب

در نوشته‌های قبل درباره  بج سینه و انواع بج مطالبی صحبت کردیم. همچنین در پست بج مات و براق به معرفی بج سینه مات و براق توضیحاتی پرداختیم. حال قصد داریم به تا به معرفی نوع دیگری نشان سینه، به نام بج رنگی بپردازیم.

نشان سینه رنگی نوعی بج فلزی است که در آن می‌توان از رنگ برای زیبایی بیشتر کار استفاده نمود. بر روی بچ سینه رنگی طرحی از نام شرکت یا سازمانی قرار می‌گیرد. بسته به نوع سفارش مشتری، قسمت رنگی می‌تواند لوگو یا نام شرکت، و یا به عنوان پس زمینه کار باشد. در هر دو صورت استفاده از رنگ ظاهری متفاوتی به کار شما خواهد داد. و همچنین اگر طرح شما از تعداد رنگ بالایی برخوردار است، به شما چاپ اتیکت سینه را پیشنهاد می‌دهیم. که در آن هیچ‌گونه محدودیت رنگی وجود ندارد.

قبلا گفتیم که بج فلزی شامل  چهار زیرشاخه آلومینیومی، استیل، برنج و سربی است. برای ساخت بج رنگی نیز می‌توان از برنج استفاده نمود. برنج خاصیتی براق دارد. درخشندگی آن باعث بهبود کیفیت کار شده، و همچنین در برندسازی بسیار موثر است. زیرا بج سینه برنجی به خودی خود باعث جلب توجه می‌شود. درنتیجه اگر نمادی در کنار آن یا روی آن قرارداشته باشد به صورت بهتری در ذهن ثبت خواهد شد.

ساخت بج سینه رنگی

بج رنگی همانند بج مات و براق از زیباترین انواع نشان سینه محسوب می‌شوند. در ساخت بج رنگی از روش اسیدکاری استفاده می‌کنند. پس از انجام اسیدکاری، سوزن یا مگنت را به آن می‌چسبانند و سپس آن را آبکاری می‌نمایند.

پس از آبکاری، بج سینه رنگ می‌شود. درساخت بج رنگی، از رنگ‌های گوناگونی استفاده می‌شود. بسته به سفارش مشتری تعداد رنگ‌ها متفاوت خواهد بود. در نتیجه تنوع ظاهری این نشان سینه زیاد می‌باشد.

نشانه ساز تولیدکننده انواع بج فلزی رنگی در سایزها و رنگ‌های مختف با سابقه‌ای درخشان، آماده پذیرش سفارش از شما عزیزان می‌باشد.

کاربرد بج رنگی

اگر بخواهیم در مورد کاربرد آن صحبت کنیم، باید بگوییم که نشان سینه رنگی باعث شناسایی بهتر فرد می‌شود. بج رنگی به دلیل داشتن رنگ ازنظر زیبایی بشیار شیک است و لوگوی شرکت را به بهترین نحو به دیگران می‌شناساند. همچنین کیفیت بالای آن به بالا رفتن اعتبار و بهبود فرآیند برندسازی منجر خواهد شد.

اینکه چرا به آن رنگی می‌گویند واضح است. در ساخت بج سینه رنگی سعی می‌شود از حداقل دو یه سه رنگ استفاده شود تا ظاهری جذاب داشته باشد. تعداد رنگ‌های مورد استفاده بسته به سلیقه مشتری است. به عنوان مثال نماد  سرطان سینه را در نظر بگیرید. در ساخت نشان سینه آن می‌توان از یک رنگ و رنگ صورتی استفاده شود. تکرار می‌کنیم که تعداد رنگ به لوگوی شرکت و خواست مشتری بستگی خواهد داشت. به همین جهت استفاده از رنگ، باعث نامیدن آن به نشان سینه رنگی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی