ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

نشان سینه

نشان سینه نام‌های دیگری نیز دارد.از جمله آن‌ها می‌توان به بج سینه، گل سینه یا سنجاق سینه یا Pin Badge اشاره کرد. معمولا جنس بج از فلز می‌باشد. با استفاده از این شی نام و برند شرکت و سازمان خودر رادر ذهن مشتری ماندگار می‌نمایید. نه تنها در ایران بلکه استفاده از بج در کل دنیا رواج یافته است و نمادی خاص در ملاقات افراد و چهره‌های سیاسی محسوب می‌شود.

نشان سینه با استفاده از آهنربا که  به آن مگنت می‌گویند یا سنجاق قفلی به لباس می‌چسبد. نوع آهنربایی آن برخلاف سوزنی باعث خرابی بافت لباس نخواهد شد. بنابراین استفاده از نوع آهنی بج یا نشان سینه توصیه می‌شود. عیب استفاده از آهنربا این است که باید نشان سینه دارای ابعادی بزرگتر از 2 سانتی متر مکعب باشد تا بتوان مگنت را روی آن نصب نمود.

برای ساخت بج سینه به ظرافت، مهارت و تکنولوژی نیازمندیم. معمولا برای ساخت بج سینه از فلز یا پلاستیک استفاده می‌شود.  بج سینه دارای انواع مختلفی است. این تقسیم‌بندی طبق جنس و ماده‌ای سازنده آن صورت می‌پذیرد. بر این اساس نشان سینه به انواع: برنجی، بج سینه استیل و آلومینیومی تقسیم‌بندی می‌شوند.

نماد شرکت‌ها طراحی‌های مختلفی دارند. اگر بخواهیم شکل لوگو را بر روی یک فلز ایجاد نماییم نیازمند استفاده از روش برش کاری هستیم. بج سینه قابلیت رنگ شدن را دارا می‌باشد. فلزی که به عنوان ماده اولیه برای ساخت یج سینه به کار می‌رود غالبا برنج است. بر روی برنج می‌توان از آبکاری نقره یا طلا استفاده نمود. با توجه به اینکه بج یک ابزار تبلیغاتی است بنابراین استفاده از آبکاری باعث جلب توجه  بیشتر می‌شود.

گاها اتفاق می‌افتد که شرکتی باید در همایشی شرکت نماید و از نظر زمانی در تنگنا می‌باشد. در این شرایط این شرکت‌ها نیاز دارند تا در اسرع وقت بج سینه خود را تهیه نمایند. نشان سینه فوری برای همین منظور ساخته شده است. ساخت نشان سینه در زمان کم امری بسیار سخت و دشوار است. این کار به تیمی منسجم و هماهنگ نیازمند است.

 نکته‌ای که ذهن مشتریان را درگیر می‌کند کیفیت نشان سینه فوری است. گاه کیفیت بج فوری به حدی پایین است که باعث نارضایتی و شکایت مشتریان شده است.

قیمت نشان سینه:

رقابت گاه برای برخی مصرف‌کنندگان دغدغه به حساب می‌آید. بنابراین تصمیم گرفتیم به عواملی که بر روی قیمت نشان تاثیر دارند بپردازیم.

عامل نخستی که بر قیمت بج سینه تاثیرگذار دارد جنس ماده آن است. بسته به نوع متریال استفاده شده قیمت تغییر خواهد کرد. عامل دیگر اندازه نشان سینه می‌باشد.افزایش ابعاد باعث استفاده بیشتر از ماده اولیه شده و نهایتا باعث افزایش قیمت می‌شود.  نحوه‌ی ساخت نشان سینه نیز بر قیمت تاثیر دارد. برشکاری، آبکاری و همچنین تعداد رنگی برای ساخت بج استفاده می‌شود جز عوامی هستند که بر قیمت تاثیر می‌گذارند.

 از همه این‌ها که بگذریم ضرورت زمانی و نیاز به بج سینه در زمان کمتر باعث می‌شود به کار خارج از نوبت رسیدگی شود در نتیجه باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. عامل دیگر تیراژ سفارش است. با افزایش تعداد سفارش هزینه نهایی به تعداد نشان سینه بیشتری تقسیم شده و هزینه هر واحد آن کاهش می‌یابد. با در نظر گرفتن مجموعه این عوامل هزینه هر واحد نشانسینه محاسبه خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت، از محصولات دیگر نظیر بج سینه، تندیس، اتیکت سینه، پلاک، مدال و... دیدن فرمایید.

آدرس سایت ما: نشانه ساز

بج سینه برنجی رنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی