ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

  • ۰
  • ۰

 

مارک و لیبل هویت محصول شماست. مارک هرچقدر کوچک باشد باز هم نمادی از شماست که بر روی محصولات قرار می‌گیرند. مارک‌ و لیبل با توجه به نوع کاربرد از مواد مختلفی نظیر فلز، چرم یا غیره ساخته می‌شوند. مارک و لیبل پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی مورد استفاده تولید کننده‌ها هستند. در اکثر پوشاک و وسایل از یک برچسب تبلیغاتی برای معرفی شرکت سازنده و اطلاعاتی راجع به محصول، استفاده می شود.

مارک پارچه ای، مارک فلزی، مارک چرمی، مارک سیلیکونی، مارک طرح فلز، لیبل برچسبی، لیبل پرچی و .. انواع مارک و لیبل هستند که با توجه به محصول از آن‌ها استفاده می شود. روش نصب مارک ها به صورت دوختی، چسبی، پرچی و حرارتی با توجه به نوع ومتریال محصول، مختلف است.

برای ساخت مارک باید به کالایی مارک برای آن ساخته می‌شود توجه نمود. به عنوان مثال مارکی که قرار است به لباس بچسبد با مارکی که باید روی یک وسیله برقی قرار بگیرد متفاوت است. بنابراین با در نظرگرفتن کالا، نوع مارک مشخص خواهد شد.

پس از مشورت بین شرکت و مشتری جنس مارک و طرح آن معین می‌شود. مشتری می‌تواند طرح یا ارائه دهد یا از شرکت بخواهد تا برای او طرحی را ایجاد کنند. پس از تایید طرح به کارگاه ارسال می‌شود تا مراحل ساخت خود را طی کند.

کاربرد مارک

 

 استفاده از مارک فایده مهمی دارد و آن افزایش اطلاعات مشتریان نسبت به شما یا محصول شما است. نام کالا، نماد شرکت وموارد مشابه اطلاعاتی هستند که می‌توان روی مارک حک نمود.مجموعه این کارها به فرآیند برندسازی کمک خواهد نمود. تصویر ذهنی جزئی از برندسازی است. تصویر ذهنی یعنی آنکه افراد به محض شنیدن نام محصولی مرتبط با مجموعه ما، ناخداگاه نام شرکت یا ویژگی مهمی از ما در ذهن آنها تداعی شود. یکی از فواید مارک ‌این است که اگر درست و اصولیساخته شوند، طول عمر بالایی خواهند داشت. 

جنس عاملی که در تعیین اندازه مارک و لیبل موثر می‌باشد. مارک نباید آن قدر کوچک باشد که خوانده نشود و یا آن قدر بزرگ باشد که ظاهر کالا را تحت تاثیر بگذارد. معمولا اندازه نرمال یک مارک حدود 1 تا 3 سانتی‌متر است.

اغلب مشتریان دغدغه قیمت را دارند. همچنین می‌توان گفت قیمت مناسب زمانی معنی و مفهوم دارد که کیفیت نیز بالا باشد. در هر صنفی هستند کسانی که محصولاتی را با قیمت بسیار کم ارائه می‌دهند و توجهی به کیفیت ندارند. قیمت مناسب مهم‌ترین دغدغه مشتریان هر محصول است. از طرف دیگر قیمت مناسب زمانی اهمیتی دارد که محصول نهایی باکیفیت باشد. بنابراین همواره قیمت را با کیفیت مقایسه کنید.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت مارک

برای تعیین قیمت مارک چند عامل باید بررسی شوند تا قیمت دقیق آن محاسبه شود. یکی از این عوامل جنس مارک است. طبیعی است که قیمت مارک چرمی باید از مارک پارچه‌ای بیشتر باشد. عواملی همانند رنگ و تعداد آن، نوع چاپ، ضخامت محصول و سایر عوامل بر روی قیمت تاثیر خواهند گذاشت. اما تیراژ سفارش عامل مهمی است که باعث کاهش قیمت کالای نهایی خواهد شد. هرچه تعداد سفارش بیشتر باشد هزینه کل بر تعداد بیشتری از محصول تقسیم شده و باعث می‌شود تا هزینه هر واحد از محصول کاهش یابد. به این امر اصطلاحا صرفه جویی به مقیاس گفته می‌شود.

آدرس سایت ما: نشانه ساز

مارک و لیبل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی