ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

بج فلزی و فوری | تندیس آماده، سفارشی، پلکسی، کریستال | ساخت مدال ورزشی و شیلد

بج سینه
بج سینه جسمی زیبا و تزئینی است که نمایانگر هویت یک برند و نشان تجاری است. بج سینه که به آن اتیکت یا نشان سینه نیز می‌گویند به وسیله سنجاق یا گیره آهنربایی به لباس متصل می‌شود. امروزه استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های رسمی بسیار متداول شده است. طبق تحقیقات بج سینه حس وفاداری کارمندان را افزایش می‌دهد.

پلاک
پلاک وسیله برای نشان دادن نام و اطلاعات یک مکان است. پلاک‌ها معمولا از فلزات گوناگون یا پلاستیک ساخته می‌شوند. پلاک ساختمان‌ها رایج‌ترین نوع استقاده از پلاک است. از این نوع پلاک‌ها بر روی در اتاق‌های شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنند. نمونه‌ای دیگر از پلاک‌ها مانند بج سینه به لباس افراد وصل می‌شود.

تندیس
تندیس‌ جسمی زیباست که برای تجلیل از افراد خاص به عنوان یادبود به آنها اهدا می‌شود. جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ معمولا با تندیس‌های خاص خود شناخته می‌شوند. امروزه در مراسمات مختلف مانند فارغ التحصیلی دانشجویان یا تجلیل از نفرات برتر جشنواره‌ها استفاده از تندیس بسیار رایج است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد (billboard) ابزار فیزیکی موثری برای معرفی و تبلیغ یک برند می‌باشد. رهگذران نوشته‌های تابلوها را خوانده و به آن توجه می‌کنند. طراحی زیبا و محل نصب مناسب مهم‌ترین عوامل در تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوهای داخلی نیز بر روی پایه‌ای کوچک در محیط پیرامون شرکت نصب می‌شود.

مدال و شیلد
مدال و شیلد در طراحی و ساخت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. اما کاربرد آنها با هم کمی تفاوت دارد. مدال به نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا می‌شود و به وسیله بندی که دارد به گردن نفرات برتر آویخته می‌شود. از شیلد نیز برای تجلیل و قدردانی از نفرات برتر مسابقات علمی، جشنواره‌ها و … استفاده می‌شود.

کاپ قهرمانی
کاپ قهرمانی یادبودی از یک مسابقه ورزشی می‌باشد که به تیم شایسته اهدا می‌شود. اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان سابقه تاریخی زیادی دارد. کاپ قهرمانی، از جنس فلز و در ابعاد مختلف با توجه به نوع رویداد و سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شود. جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال معروف‌ترین کاپ قهرمانی جهان است.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بدون شک بارها جملاتی نظیر "اگر تبلیغ نکنید فراموش می‌شوید را شنیده‌اید". شاید در نگاه اول این جمله کلیشه‌ای به نظر برسد ولی در حقیقت، موفقیت و بقای هر کسب و کار به مقوله تبلیغات وابسته است. در حال حاضر شیوه‌های تنوع تبلیغات به اندازه‌ای گسترده شده که صاحبین مشاغل به راحتی می‌توانند کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنند. یکی از برترین راه‌های معرفی برندها، طراحی و استفاده از نمادهای خاصی است که بج سینه نام دارند. برای اینکه بیشتر با این روش تبلیغاتی آشنا شوید در ادامه با ما باشید.

بج سینه

حتما برایتان پیش آمده است که پس از دیدن پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها، نمادهای کوچکی را بر سینه آن‌ها دیده باشید. این نمادها در نگاه اول یک معرفی کلی از آن کسب و کار را به مشتریان نمایش می‌دهند. با استفاده از بج سینه، و اتیکت سینه پرسنل هر سازمان از دیگر ارگان‌ها متمایز می‌شوند. به این صورت که مشتری برای مراجعه به پرسنل سازمان مربوطه دچار سردرگمی نمی‌شود. همین نشان‌های کوچک می‌توانند نظم خاصی را به خدمات کسب و کارها بدهید. مطمئنا می‌دانید وجود نظم و انضباط در هر حیطه شغلی تا چه حد اهمیت دارد. بنابراین می‌توانید با استفاده از بج سینه، یک شکل واحد و منظم به کارمندان خود ببخشید.

بج سینه چیست؟

بی‌تردید تا اینجا با مفهوم کلی بج سینه آشنایی پیدا کرده‌اید. جنس بج‌ها معمولا از فلز، پلاستیک و یا پلی استر است. طراحی بج سینه به گونه‌ای انجام می‌شود که به خوبی نشان دهنده حیطه کاری فرد باشد. اکثر اوقات ظاهر بج سینه از لوگوی اصلی سازمان الهام گرفته می‌شود. به طور کلی ظاهر این نشانگر باید طوری باشد که افراد با یک نگاه بتوانند حوزه فعالیت سازمان را تشخیص دهند. بهتر است طراحی ظاهری آن متمایز باشد تا با سایر سازمان‌هایی که فعالیت مشابهی دارند اشتباه گرفته نشود. به علاوه باید برای انتخاب جنس و متریال بج سینه اهمیت ویژه‌ای قائل باشید؛ چرا که جنس باکیفیت، دوام و حفظ شکل ظاهری این نشانگر را تضمین می‌کند.
 

قیمت بج سینه

 

اگر تصمیمتان برای سفارش و خرید بج سینه جدیست؛ حتما می‌خواهید قیمت دقیق این کالا را بدانید. اطلاع از قیمت‌ها ملزم به دریافت مشاوره از کارکنان نشانه ساز است. در وهله اول باید جنس بج سینه خود را انتخاب کنید. برای مثال واضح است که نشانگر‌های فلزی قیمت بالاتری نسبت به بج‌های پلاستیکی دارند. از سوی دیگر، نشان‌های فلزی نیز خود با متریال مختلفی ساخته می‌شوند که هر یک از آن‌ها، قیمت نهایی متفاوتی دارد. طراحی اختصاصی، استفاده از هنر طراحان حرفه‌ای، چاپ یا برجسته سازی و ... جزو مواردی هستند که قیمت‌های مختلفی از این کالا را رقم می‌زنند.
 

سفارش بج سینه

 

شاید در نگاه اول تصور کنید که برای تولید بج سینه فقط نیاز دارید به یک شرکت تولید کننده مراجعه نمایید. اما سفارش اصولی این کالا با مراحل زیر همراه است:

  • بر اساس بودجه خود، بهترین متریال ممکن را انتخاب کنید. معمولا انتخاب فلزات نسبت به سایر متریال رایج‌تر است. البته فراموش نکنید که فلزات باید در مرحله آخر ساخت آبکاری شوند تا حداکثر مقاومت و ماندگاری را از خود نشان دهند. واضح است که هر چقدر کیفیت فلز بالاتر باشد، زیبایی بج سینه نیز بیشتر بوده و در نتیجه تاثیر آن بر تبلیغات و برندسازی شرکت شما بالاتر است.
  • طراحی ظاهر بج سینه را به یک طراح حرفه‌ای بسپرید. یک طراح مجرب به خوبی نکات مهم برای شکل ظاهری نشانگر را می‌داند. از این رو بج سینه را طوری طراحی می‌کند که تمام موارد ضروری را به بیننده القا کند. اگر خود شما نیز نکات خاصی مد نظر دارید باید در این مرحله به سازنده اعلام کنید.
  • مخاطب خود را بشناسید. برای انجام تمام کارهای تبلیغاتی لازم است که اصلی‌ترین گروه‌های سنی و جنسیتی مخاطب را شناخته و برای ساخت نشانگرها، به سلیقه اکثریت توجه کنید.
  • سایز و نحوه اتصال بج سینه را مشخص کنید. اندازه و شیوه اتصال بج‌ها باید به گونه‌ای باشد که پرسنل به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

تاثیر بج سینه در برندسازی

 

بج سینه یک المان کوچک است که تصویر کلی برند شما را در ذهن مشتری به نمایش می‌گذارد. این موضوع بسیار مهم است که بتوانید در ذهن مخاطبین حک شوید. بج سینه یکی از گزینه‌هاییست که می‌تواند برند شما را به بهترین نحو به مخاطب عرضه کند. از این رو تاثیر آن در برندسازی فراتر از روش‌های تبلیغاتی دیگر است. از طرف دیگر، زمانی که برندهای مختلفی در همایش‌ها و کنفرانس‌های تبلیغاتی ظاهر می‌شوند، کارکنان شما به خوبی از پرسنل دیگر شرکت‌ها متمایز شده و مخاطب به راحتی می‌تواند برای دریافت مشاوره به پرسنلتان مراجعه کند.
تولید بج سینه

در حال حاضر تعداد مراکز تولید بج سینه به سرعت در حال افزایش است؛ اما باید دید تمامی آن‌ها به اندازه کافی در این حیطه تبحر دارند یا خیر. مجموعه ما یکی از مراکزیست که می‌تواند صفر تا صد مراحل طراحی تا ساخت بج سینه را برای شما انجام دهد. شرکت نشانه ساز مزایای زیر را برای شما فراهم خواهد کرد:

  • با توجه به نوع استفاده شما، بهترین متریال روز را به شما معرفی خواهد کرد. برای مثال در نمونه‌های فلزی به هیچ عنوان با زنگ زدگی مواجه نخواهید شد.
  • نمونه‌های برجسته با ظرافت بسیار زیادی طراحی می‌شوند تا علاوه بر انتقال درست تبلیغات، ظاهر بسیار شکیلی داشته باشند. نمونه‌های چاپ شده نیز توسط برترین دستگاه‌ها آماده سازی می‌شوند و دوام چاپ آن‌ها بسیار بالاست.
  • تولیدات ما در شرایط بد آب و هوایی نیز مقاوم هستند. یعنی کارمندانی که در آب و هوای شرجی فعالیت می‌کنند نیز از بابت دوام بج سینه خود هیچ نگرانی نخواهند داشت.
  • محصولات ما پس از تولید، به بهترین شکل بسته بندی می‌شوند. به همین صورت در زمان ارسال یا حمل و نقل با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده، بج سینه یکی از آیتم‌هاییست که صاحبان کسب و کار هرگز نباید از آن غافل شوند. اما همان طور که استفاده از این شیوه برندسازی اهمیت دارد، انتخاب مرکز تولید این کالا نیز مهم است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از شیوه‌های ارتباطی با پرسنل ما تماس گرفته و روند مشاوره را آغاز کنید. مشاورین نشانه ساز در تمامی مراحل انتخاب متریال، نوع طراحی و ساخت آن در کنار شما خواهند بود.

  • iman akbari